بررسی کسب و کار اینترنتی و تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال مارکتینگ

 

امروزه کسب و کارها اغلب از حالت سنتی خارج شده اند  و به کسب و کارهای اینترنتی تغییر نموده اند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که در خانه و به‌وسیله گوشی‌های هوشمند و سیستمشان کسب و کارشان را مدیریت کنند.

حال برای اینکه بتوانید کسب و کار خودتان را راه اندازی و پیشرفت کنید، بایستی از مشاوره های کسب و کار بهره مند شوید.

در طی جلسه مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، می توان با بخش‌ها و ابعاد مختلف کسب و کار و نحوه راه اندازی آن در دنیای آنلاین آشنایی یافت. این مسئله علاوه بر اینکه هدف شما را به بهترین شکل به ترسیم می نماید، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما نیز خواهد شد.

آمارهای ثبت‌شده در رابطه با کسب و کارهای اینترنتی

اکنون اینترنت بیش از ۴ میلیارد کاربر دارد.

مقدار کل وب‌سایت‌ها در اینترنت ۱.۹۵ میلیارد می‌باشد.

برآورد شده که تا سال ۲۰۴۰، ۹۵% ها به صورت آنلاین خواهد بود.

به‌طور متوسط گوگل در هر ثانیه ۴۰ هزار جستجو دارد که این عدد در سال حدود ۱.۲ تریلیون خواهد شد.

تعداد کاربران اینترنت در آسیا؛ ۴۹%، در اروپا؛ ۱۶.۸%، آفریقا؛ ۱۱%، آمریکای شمالی؛ ۸.۲% از کل تعداد کاربران اینترنت است.

تفاوت بازاریابی سنتی و دیجیتال

کسب و کارهای اینترنتی در موارد زیر نسبت به بازارهای سنتی برتر می باشند:

پردازش خودکار

افزایش سود آوری

صرفه‌جویی در زمان

معرفی محصول جدید

حذف هزینه‌های اضافی

سهولت بیشتر در ارائه محصول

ضرورت بهره‌مند شدن از مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی

طبق بررسی‌ها و آمار های ارائه شده بیش از 90% کسب و کارهای ایرانی در همان مراحل اولیه راه اندازی کسب و کار خود، با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

این مشکلات می‌تواند ناشی از عدم کارایی سایت و مسائل فنی آن باشد. بسیاری از مجموعه‌ها در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، اما در تمامی زمینه‌ها به صورت کامل اشراف ندارند. برای مثال آنها تنها از برنامه های آماده برای طراحی سایت و سوشال خود استفاده می‌کنند.

این مسئله نه تنها امری غیر حرفه ای است بلکه می‌تواند مشکلات بسیاری را برای آن کسب و کار به وجود بیاورد. برای مثال ممکن است آن سایت به صورت ناگهانی متوقف شود یا آن‌قدر سنگین باشد که کاربری وارد آن نشود.

تیم متخصص مای کاستومر در طول جلسه علاوه بر اینکه آینده کاری شما را ترسیم می‌کند و سپس پکیج‌های مربوط به خدمات سایت و سوشال را ارائه می‌دهد.

تمامی این پکیج‌ها توسط برنامه نویسان و متخصصان حرفه ای انجام‌شده و تعرفه بسیار مناسبی دارند. به‌طورکلی ما به تمامی کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم برای دستیابی به شرایط ایده آل از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی بهره ببرند.

در ادامه برای درک بهتر ضرورت مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، تفاوت‌های بازاریابی سنتی و دیجیتال را با هم بررسی می‌کنیم.


پردازش خودکار

مراحل ثبت و سفارش کسب و کارهای اینترنتی به صورت خودکار صورت می‌گیرد و به همین سبب می‌تواند تمام خطاها را در طول زمان حذف کند. این در حالی است که کسب و کارهای سنتی به‌طور پیوسته خطاهای انسانی رخ می‌دهد.


افزایش سود آوری

کسب و کارهای اینترنتی باعث افزایش سودآوری و شما می‌شوند. به این صورت که با کاهش هزینه ها، بهبود روند عملیات و افزایش ، سودآوری را افزایش می‌دهند.

 

معرفی محصول جدید

در کسب و کارهای سنتی برای معرفی محصول جدید باید هزینه و پول زیادی را صرف کنید تا به مخاطب نشان دهید اما در کسب و کارهای اینترنتی می توانید در همان لحظه محصول را به تمام مخاطبان خود نشان دهید و بازخوردهای آنها را دریافت کنید.


صرفه‌جویی در زمان

در کسب و کارهای اینترنتی، زمان کمتری هدر می‌رود و از این لحاظ هم به نفع مشتری و هم به نفع کارفرما است. مخاطب می‌تواند تنها در عرض چند دقیقه سفارش خود را ثبت کند. درصورتی‌که در کسب و کارهای سنتی این فرآیند، زمان زیادی را می‌گیرد.


صرفه جوی در هزینه ها

در کسب و کارهای اینترنتی بسیاری از هزینه‌های شما حذف می‌شوند. برای مثال لازم نیست هزینه ای بابت کارمندهای خدماتی، اجاره مغازه و … بپردازید. به طورکلی هزینه‌های شما در کسب و کارهای اینترنتی بسیار کاهش پیدا کرده و شما می توانید در قسمت‌های مهم‌تری سرمایه گذاری کنید.


سهولت بیشتر در معرفی محصول

در کسب و کارهای اینترنتی، مشتریان به‌راحتی می‌توانند محصول موردنظر خود را با دیگر محصول‌های مشابه از لحاظ قیمت، کیفیت و … مقایسه کنند و سپس سفارش خود را ثبت نمایند.

 در این نوع کسب و کارها، شما در هر زمان و مکان که بخواهید، می توانید محصول موردنظر خود را سفارش بگیرید.

 

با توجه به مزایای گفته شده امروزه افراد بسیاری می‌خواهند به‌نوعی کسب و کار خود را از طریق دنیای مجازی به نمایش بگذارند. در ادامه مهم‌ترین آمارها در زمینه رشد و پیشرفت کسب و کار اینترنتی را برای شما معرفی می‌کنیم.

با توجه به این آمارها، استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به امری متداول تبدیل‌شده و افراد اوقاتی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت می‌گذرانند. در این راستا بسیاری از افراد محصولات موردنظر خود را به صورتی اینترنتی سفارش می‌دهند.

کارشناسان حرفه ای مای کاستومر در زمینه کسب و کارهای اینترنتی به افراد مشاوره می‌دهد تا بتوانند به‌سرعت کسب‌وکاری را راه اندازی کرده و پیشرفت کنند.

 

 


mycustomer اینترنتی ,کارهای ,محصول ,سنتی ,اندازی ,مشاوره ,کارهای اینترنتی ,معرفی محصول ,کارهای سنتی ,برای مثال ,محصول جدید ,تعداد کاربران اینترنت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده گروه تولیدی و فروشگاه ماه الکتریک شستشوی لباس وبسایت رسمی تیم برنامه نویسی زِئوس دستگاه حضور و غیاب جایگاه ثبت شرکت در ایران دیـدیـن؟ یـا ایـنـکـه شـنـیـدیـن؟!... سالن زیبایی گل نرگس دارک وب